Thuis in in Kalmthout

{Iedereen inbegrepen } is de slogan waarmee CD&V naar de kiezers trekt op 14 oktober 2012. We kiezen dan een nieuwe gemeenteraad tot 2018. CD&V kent een rijke traditie als beleidspartij in Kalmthout. Door de inzet en gedrevenheid van vele mandatarissen en bestuursleden nam CD&V steeds de verantwoordelijkheid bij het gemeentebestuur en het OCMW. Dat willen we voortzetten. We willen Kalmthout besturen en mee bepalen welke initiatieven er worden genomen tot 2018. Er liggen immers heel wat uitdagingen te wachten.

Die maken we concreet in dit verkiezingsprogramma. CD&V kiest er voor om een duidelijk afgebakend en concreet programma te hanteren als leidraad voor haar campagne. Bovendien beschrijven we enkel voorstellen die organisatorisch en financieel haalbaar zijn. En we stellen prioriteiten: niet alle voorstellen kunnen immers hoog op het wensenlijstje staan.

Uitslagen gemeenteraadsverkiezingen 2012

De volledige uitslag van de voorbije gemeenteraadsverkiezingen in Kalmthout vind je via www.vlaanderenkiest.be

De CD&V-lijst behaalde 5.095 van de Kalmthoutse stemmen, dat is 44, 60% en leverde 14 van de 25 zetels in de gemeenteraad op.