Folder : Ons engagement voor Kalmthout

De voorbije jaren is er opnieuw heel wat gerealiseerd in Kalmthout. De CD&V-mandatarissen hebben zich gedurende 6 jaar ingezet om Kalmthout verder uit te bouwen tot een een mooie, een veilige en een gezellige gemeente.

Kijk maar even rond. Het sportpark aan de Heikantstraat, de vernieuwde pleinen aan winkelcentrum De Beek, het fetspad langs de Essen- en Wuustwezelsteenweg, de blue-bikes in Heide, nieuwe sociale woningen, leuke speelterreinen, het kunstgrasveld bij
de voetbal in Achterbroek, een nieuwe school voor Gitok, de renovatie van het zwembad, een sociale kruidenier, het Huis van het Kind, het dorpshuis van Nieuwmoer, … de lijst is lang en divers.Het is een volgende stap in het verhaal om het leven in onze mooie gemeente voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.

En die weg willen we verderzetten. Het is de weg vooruit naar buurten waar jij jezelf kan zijn en je jouw buren kent, naar veilige en leefbare wijken en naar een warme thuis. CD&V heef daarvoor een ambitieus verkiezingsprogramma opgesteld. Daarin staan de uitdagingen voor de volgende 6 jaar. Je vindt een overzicht van onze belangrijkste speerpunten in deze folder, samen met
onze kandidaten. Ervaren en nieuwe kandidaten die klaar staan om aan de slag te gaan in Kalmthout.

Dat is ons engagement.